هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود نرم افزار استفاده از دست به جای ماوس

NPointer 1

 

 

 

اگر وب کم دارید و میخواهید یک تکنولوژی جدید را تجربه کنید، این مطلب را از دست ندهید.

 

نرم افزار NPointer میتوانید با کمک وب کم حرکات انگشتان شما را دریافت و آنالیز کرده و از آن برای کنترل اشاره گر ماوس استفاده کند. به این ترتیب با حرکت دست خود میتوانید نشانگر ماوس را جابجا کرده و حتی کلیک کنید.

 

این نرم افزار که بخشی از یک پروژه تحقیقاتی است، به صورت رایگان عرضه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار میتواند تنها با کمک یک وب کم یا دوربین دیجیتال معمولی از حرکت دست و انگشتان شما به جای ماوس استفاده کند.

 

برای اینکه نرم افزار NPointer بتواند کاملا درست عمل کند، باید وبکم خود را طوری تنظیم کنید که از نمای بالا از دست شما تصویر برداری کند. سپس باید دست خود را روی میز و ترجیحا روی یک صفحه سفید قرار داده و از قسمت Setting نرم افزار حرکات دست خود را تنظیم و به برنامه معرفی کنید. سرعت و دقت حرکت نشانگر ماوس نیز از همین قسمت قابل تنظیم است.

 

اما اگر از لپتاپ استفاده میکنید و امکان تنظیم وبکم برای تصویر برداری از نمای بالا را ندارید، باید دست خود را روبروی دوربین گرفته و تنظیمات را انجام دهید.

 

توجه کنید که این نرم افزار فعلا مراحل آزمایشی خود را میگذراند و ممکن است کار با آن به راحتی کار با ماوس نباشد. اما در هر صورت تجربه جالبی خواهد بود.

 

 

نرم افزار NPointer 1 را میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 1.7 مگابایت



 

ابراهیم رمضان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی