هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

قال رسول الله صلی الله علیه وسلم : حُبُّ عَلی بن أَبی طالب یأکل السّیِئات کما تأکل النِارُ الحطب

محبت و دوستی علی گناهان را محو می کند ، همانطور  که آتش هیزم را می سوزاند .

( فضائل الشیعه ، محمد بن علی ابن بابویه ،ج 1 ،ص 12)


ابراهیم رمضان پور

عزاداری برای امام حسین (ع) و دیگر شهیدان کربلا، دارای حکمت‌ها و آثار و فوایدی است که به آن معنا و اهمیت می‌بخشد. بدون در نظر گرفتن آن‌ها عزاداری چون جسم بی روح و قالبی میان تهی و بی معنا خواهد بود. همه تأکید ائمه (ع) بر عزاداری و مخالفت دشمنان با آن برای همین حکمت‌ها و آثار و فواید است که بعضی از آن‌ها را بر می‌شمریم

ابراهیم رمضان پور

جمال حق ز سر تا پاست عباس                    به یکتایی قسم، یکتاست عباس
خدا داند که از روز ولادت                        امام خویش را می‌خواست عباس
علم در دست، مشک آب بردوش                    که هم سردار و هم سقاست عباس
نه در دنیا بود باب الحوائج                        شفیع خلق در عقباست عباس
هنوز از تشنه کامان شرمگین است                    ببین در علقمه تنهاست عباس
اگرچه زاده‌ام البنین است                        و لیکن مادرش زهراست عباس

ابراهیم رمضان پور

زندگانی حکمت آمیز و غرور آفرین پیشوایان معصوم علیهم السلام و فرزندان برومندشان، سرشار از نکات عالی و آموزنده در راستای الگوگیری از شخصیت کامل و بارز آنان بوده و نیز درسهای تربیتی آنان نسبت به فرزندان خویش، در تمامی زمینه‌های اخلاقی و رفتاری، سرمشق کاملی برای تشنگان زلال معرفت و پناهگاه استواری برای دوستداران فرهنگ متعالی اهل بیت عصمت علیهم السلام و به ویژه برای نسل جوان، خواهد بود.

ابراهیم رمضان پور

نگاهی به رجزهای عباس علیه السلام

با نگاهی گذرا به رجزهایی که حضرت عباس علیه السلام در پهنه کربلا خوانده، مدعای برخورداری او از گنجینه پربار شعر و ادب به اثبات می‌رسد.

ابراهیم رمضان پور


دکتر «مایک برانت» - یکی از معاونان سازمان «سیا» در کتابی با عنوان «نقشه‌ای برای جدایی مکتب الهی» پرده از طرح توطئه بزرگ استکبار جهانی علیه تشیع برداشت و نوشت :
ابراهیم رمضان پور

مایکروسافت در تاریخ 8 مهر نسخه‌ جایگزین ویندوز 8 را با نام ویندوز 10 رونمایی کرد.حال اولین نسخه‌ی رسمی اما آزمایشی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8 به شمار می‌رود.

ابراهیم رمضان پور