هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

نوشته زیر مجموعه ای از نشانه های بسیار در نزدیک بودن ظهور حضرت حجه ابن الحسن العسگری را مورد بررسی قرار داده است انشاالله که دیدگان همه منتظران به نواده پاک رسول (ص) روشن گردد این مطالب برگزیده ای از سایتهای مختلف و منابع مهدویت است.

ابراهیم رمضان پور

همانطور که اسلام اجازه شوهر دادن دختر را به چند طایفه از جمله فاسقان، سفیهان، بداخلاقان، مشروبخواران، نمى دهد، و حرمت و ارزش زن را با ممنوعیت ازدواج با این چند طایفه حفظ مى کند، به همین نسبت به جوانان مؤمن و باکرامت اجازه ازدواج با زنانى که واجد شرایط الهى و اسلامى نیستند نمى دهد.....

ابراهیم رمضان پور

یکی از آموزه های مهم در تفکر اسلامی، نقش و جایگاه امام معصوم علیه السلام است. در روایات مختلف و متعددی که در مجامع شیعی و سنی نقل شده است، معرفت به امام، جدا کنندة اسلام و جاهلیت دانسته شده است.

ابراهیم رمضان پور

1. امام جعفر صادق علیه السلام فرمود:
دعا سرنوشت ثابت را پس از آن که سخت استوار شده است باز مى گرداند .
پس بسیار دعا کنید که دعا کلید رحمت و مایه روا گشتن هر حاجت است ، و به آن چه نزد خداست ، جز با دعا نتوان رسید . هر درى را که بسیار بکوبند زود باشد که به روى کوبنده باز شود.

ابراهیم رمضان پور
بعضی ها فکر می کنند ، غسل جنابت ، برای قدیم بوده که آب نبوده و مردم دیر حمام می رفتند، توضیح بدید کسی  که حمام رفته ، چرا باید غسل کند ؟

ابراهیم رمضان پور

در روایت است که یک شب مهتابى، امیرمؤمنان (ع) از مسجد بیرون آمد و به طرف صحراء رفت. عده اى به آن حضرت ملحق شدند و در پى ایشان به راه افتادند. امام (ع) ایستاد به آنها فرمود: کیستید؟

ابراهیم رمضان پور

دست زدن به روى خاک و به پیشانى و پشت دستها کشیدن چه فایده ‏اى مى‏ تواند داشته باشد؟ به خصوص اینکه مى ‏دانیم بسیارى از خاک ها آلوده‏ و ناقل میکرب ها هستند؟

ابراهیم رمضان پور

آخرین مرحله نماز، سلام و درود فرستادن بر پیامبر اکرم(ص)، بندگان صالح و همه نمازگزاران است.

«تکبیرة الاحرام» اجازه ورود به نماز و «سلام» اجازه خروج از آن است.

ابراهیم رمضان پور