هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

در ادامه روش فعال کردن دریافت سریع تر آپدیت های ویندوز 10 را آموزش خواهیم داد.

 


روی Settings کلیک کرده و پس از به‌ نمایش درآمدن پنجره‌ تنظیمات روی آیکون Update & Recovery کلیک کنید.

مطمعن شوید از ستون سمت چپ گزینه‌ Windows Update را انتخاب کرده‌اید و پس از آن در بخش سمت راست روی لینک Advanced Options کلیک کنید تا صفحه‌ تنظیمات حرفه‌ای به‌روزرسانی برای شما به‌ نمایش درآید.

اکنون در پنجره‌ تنظیمات حرفه‌ای به‌روزرسانی قرار گرفته‌اید و مطمعنا برای دریافت خودکار بسته‌های به‌روزرسانی باید در ابتدای این صفحه گزینه‌ Automatic را انتخاب کرده باشید. در ادامه نیز چنانچه به پایین صفحه توجه کنید، در بخش Choose How Preview Builds are Installed دو گزینه‌ Slow و Fast قابل انتخاب است.

 

در حالت پیش‌فرض گزینه‌ Slow در این بخش انتخاب شده که با کلیک روی آن و تغییر به گزینه‌ Fast می‌توانید سیستم‌عامل را در مسیر به‌روزرسانی سریع قرار دهید تا پیش از دیگر کاربران ویندوز شما آپدیت شود و نسخه‌های به‌روزرسانی شده همراه با امکانات جدید در اختیار شما قرار گیرد.


توجه: در صورتی‌که از فعال بودن این گزینه پشیمان شدید و ترجیح ‌دادید عملیات به‌روزرسانی همچون سابق باشد و نسخه‌های پیش‌نمایش پایدارتر روی رایانه‌ شما نصب شود، می‌توانید با تکرار این مراحل و انتخاب گزینه‌ Slow همه چیز را به حالت اول بازگردانید.

ابراهیم رمضان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی