هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

همانطور که می دانید کدک ها نرم افزارهایی هستند که پلیرهای صوتی و تصویری از آن ها برای پخش و تولید فرمت ها استفاده می کنند.برخی از این کدک ها مانند کدک های ویدئویی Div X و MPEG و کدک های صوتی Ogg از نمونه ی کدک هایی هستند که در سیستم عامل ویندوز به طور پیشفرض منظور نشده اند و باید به صورت دستی آن ها را نصب کرد.

Windows 8 Codecs نرم افزاری قدرتمند و محبوب در زمینه ی نصب این کدک ها برای ویندوز ۸ مایکروسافت می باشد که با نصب آن برروی ویندوز خود قادر خواهید بود تمام فرمت هایی که از قبل با پلیر پیشفرض ویندوز قابل پخش نبود ، را اجرا کنید.

با نصب کدک فوق برروی ویندوز خود دیگر قید تمام پلیرهای دیگر را که برروی سیستمتان نصب کرده اید را بزنید چرا که دیگر پلیر ویندوزشما ۹۹.۹ درصد از فرمت ها را براحتی برای شما اجرا خواهد کرد.

 

برای دانلود در لینک زیر کلیک کنید

Windows 8 Codecs 1.5.7 | Software - Digital Digest

ابراهیم رمضان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی