هفت رنگ ( همه چیز از همه جا )

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
تفسیر کامل 27 جلدی نمونه
تفسیر نمونه از متداول ترین تفاسیر فارسى عصر حاضر است که با زبان ساده و گویا و قابل استفاده براى عموم ، توسط حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به نگارش درآمده و استقبال بسیار خوبى از آن شده است.
این تفسیر بارها چاپ شده و به زبانهاى انگلیسى، اردو و عربى به نام الامثل فی تفسیر القرآن المنزل ترجمه شده است.
 ویژگى این تفسیر عصرى بودن آن است که مناسب با نیازها و پرسشهاى عصر، پیام قرآن را به زبان روز تبیین مى کند و با روش ساده و به دور از بحثهاى کلاسیک ادبى، کلام وحى را تفسیر مى نماید. جلوه مهم این تفسیر، در گرایش به جنبه هاى هدایتى و تربیتى است که مؤلف آن را تعقیب کرده است .ضمنا در روش ارائه مطالب، این تفسیر متأثر از تفاسیر المیزان، مجمع البیان و تفسیر مراغى بوده است.

 

شیوه مفسر در ارائه مطالب چنین است که در آغاز، پس از بیان نکات کلى و عام در هر سوره به فضاى حاکم بر سوره، به سبک و سیاق و موضوعات مهم مطرح شده در سوره اشاره مى شود. آن گاه به مضمون آیه پرداخته، با شیوه بیانى و تحلیلى، مسائل زندگى و هدایت انسان با توجه به موضوع آیه تشریح مى شود.
این نرم افزار بصورت جلد به جلد و در قالب یک نرم افزار واحد عرضه شده است .همچنین این برنامه به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها قابل اجراست.

جهت دریافت این نرم‌افزار می توانید از طریق زیر اقدام نمایید :

دریافت نسخه کامل نرم افزار تفسیر 27 جلدی نمونه با حجم 7.63 MB


برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل دریافت شده را با استفاده از بلوتوث یا کابل و یا دستگاه کارت ریدر به تلفن همراه خود انتقال داده و آن را نصب نمایید .
ابراهیم رمضان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی